Josefina Karlsson

Skellefteå, Mamma åt Jamie - 2016

my hero is not here

Publicerad 2011-09-30 13:47:38 i Allmänt,

just duschat och ska göra mig klar för att möta upp världens finaste Marica på stan :) spydde igår i 6 timmar sen tog min bror mig i kragen och tvingade mig att komma hem till han så jag fick le lite och skratta. for och körde bil sen fick jag ett samtal. ett samtal som fick mig gråta och jag fick prata av mig. det känndes skönt så jag kom hem vid ett och det vart filmer till 5 i morse.. jippy!


va stark tjejen!


jag älskar dig

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2011-09-30 17:12:07

Sv; Det är ju nice! :)

Har själv inte planerat mycket mer än vänner och träning hihi :)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma åt Jamie - 2016 Bor i Skellefteå

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela