Josefina Karlsson

Skellefteå, Mamma åt Jamie - 2016

Toughest

Publicerad 2016-09-20 22:08:15 i Allmänt,

Ja de är väl 3e året i rad toughest är i Umeå. Johan och några av hans syskon och respektive är med och kör.

I lördags var det dax igen. Gud så duktiga alla är. Jag skulle gärna vilja pröva på men jag är för lat,hahha och för att inte tala om otränad. Men ja, vem vet. Någongång kanske jag också springer men de skulle förvåna mig om jag faktiskt stod där. Ungefär lika förvånad som om jag faktiskt var med i lövångersloppet som jag nu sagt i typ 6,7 år att jag ska. Hahah, de finna ju alltid nästa år (och då nästa)

Efter tävlingen blev de middag hos Johans syster med familj. Och jag passade på att unna mig ett glas prosseco. Himmel så gott! (nej jag har inte alls abstinens)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma åt Jamie - 2016 Bor i Skellefteå

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela