Josefina Karlsson

Skellefteå, Mamma åt Jamie - 2016

Han passar på

Publicerad 2016-09-21 03:30:08 i Allmänt,

Jag glömde stänga sovrumsdörren efter jag var på toa och sen skulle Jamie ha mat så det var fritt fram för katterna att komma in och hoppa upp i sängen utan att kunna bli utskickade. Tog inte lång tid innan Selco kommer smygandes och lägger sig i Johans famn. Snacka om nöjd katt som får ligga och mysa i sängen. Njut medans de varar för snart är matningen klar och då åker du ut lille vän...

Katterna får ju som sagt inte sova i vårt sovrum och det har inte blivit sen Jamie kom utan så var det innan också. Men de fanns en tid då dom alla låg och sov i min famn men de blev för varmt och hårigt i sängen 😅 ja det var den tiden de, ändå rätt mysig när jag tänker tillbaka 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma åt Jamie - 2016 Bor i Skellefteå

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela