Josefina Karlsson

Skellefteå, Mamma åt Jamie - 2016

Blöjbyte

Publicerad 2016-09-05 03:23:28 i Allmänt,

Blöjbyte mitt i natten kan vara super skoj ✌ not! Nu ligger vi (läs Jamie) här super pigg. Sprattlar, pratar och har sig. Jag ligger som en klubbad säl och kollar barnkläder i hopp om att han blir trött snart igen. Men hans sprattel säger annat.

Det brukar ju gå så bra att byta den där kissblöjan på natten. Men nä, inte inatt. Jag kan inte ha haft mitt A game för något fel gjorde jag nog då han vakande och slog upp sina stora ögon och log mot mig och sen var det kört. Då började han med "kolla mamma då snabbt jag kan sprattla". Det är tur du är så förbannat söt 💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma åt Jamie - 2016 Bor i Skellefteå

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela