Josefina Karlsson

Skellefteå, Mamma åt Jamie - 2016

Att lösa hår

Publicerad 2016-09-15 08:09:33 i Allmänt,

Under graviditeten var mitt hår himla bra och jag hade hört alla säga att då man ammar börjar man lösa hår i sinne. Så njut medans ditt hår är fint. Sen kom dagen Jamie föddes och jag började amma men jag löste inte ett enda hårstrå i princip. Tiden gick och nä, inget nu heller. Jag tänkte "yes, jag kanske inte är personen som löser hår då man ammar, fan va nice"

Hahha tji fick jag! Nu löser jag hår utav dess like. Det är helt sjukt hur mycket hår jag löser och för att inte tala om när jag duschar (fyfan så äckligt). Mitt hår har även blivit torrt och allmänt äckligt. Men ja det går i stil i mina nerkräkta och nersållade kläder av allt dessa dreggel. Ska man matcha så ska man 👌
#livetsomsmåbarnmamma

Gravid med fint & glansigt hår 👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma åt Jamie - 2016 Bor i Skellefteå

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela