Josefina Karlsson

Skellefteå, Mamma åt Jamie - 2016

annorlunda natt

Publicerad 2016-04-29 20:36:59 i

Konstig natt, jag har ju som blivit van att sova väldigt kasst men dom här gångerna jag vaknat upp så har jag varit vrålhungrig, två av gångerna kunde jag inte ens somna om för att jag började må så illa så jag var tvungen att äta något. Inte riktigt van med det men de gick ju de också men sista gången jag vaknade och åt "frukost" där vid sex tiden så kunde jag inte somna om så där låg jag försökte somna om och tillslut gick de faktiskt (wiho!!) 

Annars har jag tvättat idag och fortsatt på den individuella uppgiften och stökat på här hemma. Mannen är fortfarande inte hemma...boring!!!  

Fick besök av Daisy idag då jag låg och vilade ryggen som helt ärligt känns som den gått av... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma åt Jamie - 2016 Bor i Skellefteå

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela