Josefina Karlsson

Skellefteå, Mamma åt Jamie - 2016

You have to swallow you pride sometimes

Publicerad 2013-03-28 13:29:37 i Allmänt,

Hoppade över gympasset idag. Bestämde mig för att lyssna på min kropp och vila idag. Så jag har tagit de lugnt och sen tog jag tag i städningen. Känns skönt att få de bort gjort.

Just kommit ut ur duschen och ska börja blåsa håret nu och göra mig klar för sen ska jag fara och hämta min älskade syster på flygplatsen. Hon är hemma nu under påsk helgen sen far hon tillbaka till Göteborg.. Suger fruktansvärt mycket men jag får vara glad att hon har tid att komma hem över påsk helgen över huvud taget.

Världens bästa Rebecka! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma åt Jamie - 2016 Bor i Skellefteå

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela