Josefina Karlsson

Skellefteå, Mamma åt Jamie - 2016

Valborgs

Publicerad 2013-04-30 17:12:46 i Allmänt,

Då var de Valborgs igen då. Som sagt inte ett stort fan av de. Så att jag i princip har noll planer gör mig inte ett piss faktiskt. Valborgs är bara en värdelös dag och för mig en jobbig dag så för mig är den här kvällen som vilken vanlig tisdags kväll som helst förutom att mina vänner är fulla, haha.

Har just lämnat Johan på sitt jobb, han jobbar 17-03. Funny bunny! Halv sju är de dax för träning för min del. Känner på mig att de kommer köttas med gymnastik ikväll. Inte så peppad på de eftersom de gick åt h-vete för mig i helgen men de är bara att bita ihop och köra ännu mer! Sen får vi se vad som händer. Far nog förbi och säger hej till mina vänner som tänker slå klackarna i taket ikväll.

Min middag som jag för den delen är väldigt less på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma åt Jamie - 2016 Bor i Skellefteå

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela