Josefina Karlsson

Skellefteå, Mamma åt Jamie - 2016

vi fann kärleken på ett värdelöst ställe

Publicerad 2011-12-28 15:43:22 i Allmänt,

just duschat och ska börja göra mig klar för att fara till stan och inhandla det sista som behövs för trippen till hemavan, med andra ord, MASSA ALKO!

sen ska jag fara till lövsele för att ha julmiddag med världens finaste familj sen hämta hem min lilla pärla som står där och fryser ensam också.. har stått där sen julafton, stackars bilen min =/ sen blir de hämta Olov inatt och sen sova och invänta morgon dagen som jag längtat till!!

sitter och kollar på min resväska, vad tusan ska jag packa ner? de får bli ett senare problem, även om ja inte har tid med de senare. nu blir de trycka in en snus och börja blåsa håret :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma åt Jamie - 2016 Bor i Skellefteå

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela