Josefina Karlsson

Skellefteå, Mamma åt Jamie - 2016

Ett roligt och seriöst jävla inlägg med fina svaaar! Här skrattas det vilt! ENJOY!

Publicerad 2010-05-26 22:38:49 i Allmänt,

1.Fullständigt namn? – Ida JOSEFINA Karlsson

 

2. Tkr du om din mamma & pappa? – ja!

 

3. Vart bor du? – Bureå

 

4. Bor tillsammans med? - Mamma och Pappa

 

5. Husdjur? - ja, min älskade Tyson

 

6. Färg på ditt hus? – red

 

7. När är du född? – 27 februari 1992!

 

8. Födelsemärken - jopp

 

9. Vilket år tog du studenten? - tar nästaa år

 

10. Något jobb? – sommarjobb

 

11. När ska du sova ikväll? – efter jag fått tillräckligt med lööööve

 

13. Duschat idag? - ja

 

14. Kramat någon idag? - Ja, Helle...

 

15. Pussat någon idag? - ja

16. vad har du ätit? - frukost, rogers äckliga fisk!

 

17. Dagens klädsel? – Chinos och Aurums kläder till överdel

 

19. Dagens sötnos? – ehm.. acke/acke

 

20. Dagens roligaste händelse? – min cykel

 

21. Har du många vänner? - inte en enda.... poor me!

 

22. Hur många har du kysst? – fler än du kan ränka till

 

23. Vem kramade du senast? - helle

 

24. Hur många vill du ha sex med? – hm.. hör av mig när jag vet

 

25. Hur många har varit otrogna med dig? – ingen?

 

27. Har du pojk-/flickvän? - nej

 

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Nån jag inte komme på namnet på

 

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – Johanna och jag orkar verkligen inte skriva allt hon skrev :)

 

FAVORIT:

 

31. Film? – finns många bra

 

32. Låt? – finns många bra

 

33. Mat? – suring och kyckling!

 

34. Dryck? - hb?

 

37. Stad? – göteborg för stunden

 

38. Land? – finns för många

 

39. Ämne i skolan? – turism

 

40. År? - 2008

 

SENASTE:

 

41. Personen du tänkte på? – helena, eftersom hon sitter och pratar non-stop! KILL ME!

 

42. Personen du kysste? - Helena!

 

43. Gången du spydde? – typ en månad sen

 

44. Gången du grät? – idag

 

45. Pizzan du åt? –vesuuviiioooooo=)

 

46. Gången du var i Göteborg? – nyss,en sek sen

 

47. Gången du var i Stockholm? – donno

 

48. Gången du var full? det talar vi inte om

 

49. Gången du var hög? – aldrig

 

ANTINGEN ELLER:

 

51. Svart eller vitt? - svart

 

52. Hund eller katt? - hund alla gånger

 

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror ju på

 

54. Tv-spel eller datorspel? - tv-spel

 

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - facebook?

 

58. Ragga eller bli uppraggad? – uppraggad

 

59. Big brother eller paradise hotel? - paradise

 

60. Svart hår eller blondt? - svart

 

61. Blå ögon eller bruna? - hmm båda är ju fint som

 

62. Choklad eller lakrits? – lakrits

 

63. Göteborg eller Stockholm? – Göteborg!

 

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höhöhhööger

 

65. Coca-cola eller fanta? - fanta...

 

66. Pizza eller kebab? - pizza

 

67. Randigt eller prickigt? - inget av dom

 

68. Älska eller älskas? – kärlek suger

 

69. Leva eller dö? - Leva tror jag nog

 

 

 

ANTAL:

 

70. Personer du älskar? – många

71. Personer du hatar? – finns sånna också

 

72. Personer som sagt att de älskar dig? – jadå

 

73. Personer du hånglat med? - skulle du allt bra vilja veta va  ;)?

 

75. Festivaler du varit på/ska på detta år? – många!

 

76. Gånger du haft minnesluckor? – har hänt

 

77. Piercingar har du? - hm, 3 som räknas

 

78. Personer du saknar just nu? – 1

 

79. Gånger ditt hjärta brustit? –

 

VEM:

 

80. Vill du kyssa nu? – hm.. ingen faktiskt

 

81. Ska du träffa imorgon? Helle på morron, alla på aurum och alla på träningen. Det räcker fan och blir över

82. Sjöng du senast för? - kockarna

 

83. Hade du senast en msn-konversation med? - helle

 

84. Spelade du tv-spel med senast? – mina brudar

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – channing tatum ♥

 

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Nina

 

87. Förtjänar att dö? – Helle om hon inte håller käften snart!

 

89. Vill du sova bredvid inatt? – måste ju sova med helle så.. jag antar att jag vill de ;)

VAD:

 

90. Gör dig glad? – flera saaaker

 

91. Gör dig ledsen? – finns saker som gör mig tårögd

 

92. Vad vill du helst göra nu? – slå helle sen duscha och sen slå helle lite mer och sen sova

 

93. Önskar du att du slapp göra? – fara på aurum i morron

 

94. Vill du ha nu? – hm.. en ny mobil och sen vet helena vad jag vill ha ;)

 

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – en moppe! ♥ inget skämt, vad ska man ha bil till när man kan ragga på småkillar med sin häfiga moppe. PAPPA GE MIG EN MOPPE NU!

 

96. Längtar du till? – turkiet!

 

97. Tycker du om dina betyg? – hur kan man inte tycka om mina betyg? :O

 

98. Ångrar du i ditt liv? – klart jag inte gör?

 

99. Är det bästa som har hänt dig? – att jag fick en moppe?

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2010-05-27 11:31:16

ORRRRKA!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma åt Jamie - 2016 Bor i Skellefteå

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela