Josefina Karlsson

Skellefteå, Mamma åt Jamie - 2016

Onsdag morgon

Publicerad 2016-09-21 09:33:27 i Allmänt,

Sitter och njuter av dagens första kopp. Kanske smakar den extra gott då jag längtat efter den sen vi steg upp 7 i morse.

Medans Jamie sover så sitter jag och andas en liten stund innan jag ska gå och packa in sakerna i bilen. Snart bär de iväg till bureå där vi ska kika in deras nyrenoverade badhus, eller de är väl barnavdelningen som är nyrenoverad. Eller nä, jag vet faktiskt inte om de är nå mer än den som är renoverat. Jag lär ju märka.

Hur som så blir det super spännade och förhoppningsvis riktigt bra. Det är första gången Jamie är på ett badhus men de ska nog gå bra det också:) hoppas att hans badbyxor passar också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma åt Jamie - 2016 Bor i Skellefteå

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela