Josefina Karlsson

Skellefteå, Mamma åt Jamie - 2016

Fortsätt kämpa fastän du inte vill längre

Publicerad 2012-10-31 13:27:56 i

Gymmet idag gick väl sådär. Ökade iaf vikterna så de känns iaf jätte skönt. Sen vart ja så himla otaggad eftersom alla börjar tjura om i helgen..Men hursomhelst I morgon har jag bestämt mig att om ja inte måste jobba så ska jag köra två pass, hur trött jag än är. I don't fucking care!

Hade sett framemot cheer träningen ikväll med bygg och allt men ja vart utringd så jag måste fara och jobba istället.. Suger ju faktiskt väldigt mycket menmen.

Känns som om ja håller på tappa motivationen till att gymma nu.. Men jag hoppas den kommer igen, ikväll gärna!!! De vore ju snällt. Fast ja kanske inte är så taggad då alla ska vela fram och tillbaka om i helgen. Kanske är där de sitter. Ja vi kör på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma åt Jamie - 2016 Bor i Skellefteå

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela